L E O P H A R D A

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Bjuder på en bild eller två ;)

Av leopharda - 20 september 2012 09:20

Tja tja bloggen, strike a pose bajbi..
Tänkte lägga upp min första blogg pose någonsin.. va tycks? :P
Haha, nä det är inte riktigt min grej att posa och spela sexy, tycker inte att det är jag precis men kan erkänna att det va riktigt kul att fixa och trixa med bilderna i efterhand. Alla som känner mig vet att jag älska att ta bilder fixa de lite och lägga upp på Facebook. Ibland så får jag fixa mina vänners bilder så att dem få använda bilderna på fb, hehe. Föresten, jag finns på fb under namnet Leonora Sahiti. Blev kallad för Leopharda av mina killkompisar på gymnasien eftersom dm tyckte att jag var sexig av någon anledning.. komer aldrig ihåg att jag klädde mig speciellt sexigt på gymnasiet, va mest en sportig typ..


Aja, nu måste jag jobba lite hör.. hairstyling is the shiiiit :P

 
 
emma

emma

20 september 2012 10:34

Gillar din blogg, inspirerande;)

http://ame-lyn.bloggplatsen.se

leopharda

11 mars 2014 16:47

Hej, va söt du är. Tack :))

 
Mian

Mian

20 september 2012 13:09

Härlig blogg du har..

http://www.mians.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

20 september 2012 16:11

vad jobbar du me?:)

http://lindismalmis.bloggplatsen.se

 
Pauline

Pauline

20 september 2012 17:43

Vilken härlig blogg du har! :)

http://paulinejohansson.bloggplatsen.se

 
sellwins skönhetsblogg

sellwins skönhetsblogg

20 september 2012 18:13

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

http://www.sellwin.se

leopharda

11 mars 2014 16:46

Hej, jaa va rolig.. lägg gärna till mig nu :)..hug

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av leopharda - 11 mars 2014 17:22

Imorse körde jag årets första träningspass ute i naturen. Det va så härligt att andas in den friska luften, musik i öronen och bara vara själv och njuta av att jogga. Jag ha ett littet problem, pollen..suck. Mina ögon kliad och nyser en hel den men p...

Av leopharda - 11 mars 2014 16:49

Ojj, ser att många har skrivit till mig men har inte kunnat svara eftersom jag har haft att göra den senaste tiden. Det är mycket på gång just nu.. med jobbet, jag är frisör och har astma vilket gör att jag måste sluta jobba inom frisörbranschen. Jus...

Av leopharda - 18 september 2012 09:44

H Maj gad, det känns evigheter sedan jag loggade in på min blogg. Jag har nämligen haft fullt upp dem senaste veckorna. Det tog lite tid att komma in in rutinerna igen efter att man har varit bortrest i en månad. Jag fyllde år igår, blev 32 år. :...

Av leopharda - 2 augusti 2012 15:22

Jag har knappt haft tid att blogga härifrån eftersom jag är aldrig hemma. Jag har sjukt kul här i Kosovo med mina vänner och kusiner. Visste inte att jag hade sån stor familj. Tror jag har ca 20 kusiner mellan 20-30. Vi är ute varje dag och har kul o...

Av leopharda - 17 juli 2012 20:07

Det är 39 grader varmt här, jag dör så varmt.Det är sjukt kul här, kommer hem varje dag kl 05 på morgonen, festar och umgås med vänner. Hinner tyvärr inte skriva. Uppdaterar när jag får mer tid. Nu lite powernap och sen ut o festa med lite vänner frå...

Presentation


Hej alla glada!
Här kan ni följa mitt vardagsliv.Det kommer att handla allt mellan himmel och jord. Det kommer handla mycket om kläder, resor, mode,shopping, känslor,inredning,musik, fester, eventer mm.

Omröstning

När märker ni att ni får mest finnar?
 Stress
 Hormonella förändringar
 Choklad, söt saker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards