L E O P H A R D A

Alla inlägg under juli 2012

Av leopharda - 17 juli 2012 20:07

Det är 39 grader varmt här, jag dör så varmt.Det är sjukt kul här, kommer hem varje dag kl 05 på morgonen, festar och umgås med vänner. Hinner tyvärr inte skriva. Uppdaterar när jag får mer tid. Nu lite powernap och sen ut o festa med lite vänner från Sverige. Ses..

Av leopharda - 11 juli 2012 20:32

Puuuh, äntligen packat klart. Först tänkte jag inte ta med mig så mycket men efter ett blev det mer kläder än jag trodde. Nu ska jag bara duscha och chilla lite. Imorrn ska jag vakna kl. 04. Vi ska vara i Arlanda kl 06. Så tidigt! Kidzen längtar och kan knappt komma till ro.
Barnen badar i deras lilla pool och har väldigt roligt. Jag bjuder på lite bilder från min dag. Ha en skön kväll och vi hörs snart.. :)

Bilderna..

Av leopharda - 10 juli 2012 07:48

Haha, kan inte sova.. har varit vaken sedan klockan 06. Tur att jag har semester för annars så hade jag varit skit sne om jag hade fått sova så här lite och dra iväg till jobbet eller plugget. Nu börjar jag känna mig lite trött igen, ska försöka blunda igen dagen
n har börjar ordentligt. Jag har sjukt mycket att göra innan jag reser till Kosovo. Måste fixa noga saker och räkningar, sedan blir det en massa spring hit o dit och samtidigt försöka fixa arrangera min brors bröllop...puuuuh, superwomen!

Nu grus i ögonen..

Av leopharda - 10 juli 2012 00:54

Föräldrarlösa Zebran letar efter sin mamma, nu har dem återförenat med varann..naaaw, söt :)

Av leopharda - 10 juli 2012 00:50

Ligger vrider och vänder mig, räknat 500 får nu men utan resultat, piggare än någonsin! Det är kanske för att jag har haft lång semester och har vilat ordentligt. Nää, jag tror att jag ska börja räkna hästar istället i hopp att det ska funka bättre.. godnatt!

Av leopharda - 9 juli 2012 19:14

Här kommer lite bilder som jag tog från båten :)

Av leopharda - 9 juli 2012 19:09

Måste säga att Stockholm är en av Europas finaste städer. Som jag skrev igår så var jag och tre vänner ute på Skärgården och åkte båt. Första dagen hade vi underbart väder men det regnade på andra dagen. Här kommer lite bilder som jag tog med min HTC On
Sitter och dricker kaffe hos mina föräldrar och ska snart hjälpa mamma att packa inför resan Kosovo resan nu på Torsdag. Hehe, hon har redan packat lite sedan några dagar tillbaka.. söt :)

Hörs snart igen..

Av leopharda - 8 juli 2012 22:34

Tja tja! Jag är hemma igen. Jag har haft det fantastiskt med några vänner.
Vi åt, drack och festade som aldrig förr. Sedan sätt vi på båten till kl 03. Här kommer lite bilder från Sandhamn. Det är underbart att hänga där bland alla båtar. Man ska alltså inte åka utomlands om man vet att det blir en solig sommar.

Nu blir det lite nys framför tvn..

Presentation


Hej alla glada!
Här kan ni följa mitt vardagsliv.Det kommer att handla allt mellan himmel och jord. Det kommer handla mycket om kläder, resor, mode,shopping, känslor,inredning,musik, fester, eventer mm.

Omröstning

När märker ni att ni får mest finnar?
 Stress
 Hormonella förändringar
 Choklad, söt saker

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards